środa, 17 maja 2017

Szansa od Philips...





Iju iju będę testować
żelaaazkooooo...!




W końcu po kilku nieudanych próbach udało mi się załapać do testowania żelazka Philips! Nie możemy się doczekać - ja i sterta prania ;) Na dniach przyjedzie kurier a kiedy zostawi przesyłkę, zabieram się za testowanie, oczywiście jeżeli młodsza Harpia będzie spać! ;)


Chętnym zostawiam link do strony Philips'a. Możecie się zarejestrować i zgłosić do testowania różnych sprzętów tego producenta. Można dorwać między innymi żelazka, odkurzacze, ekspresy, wyciskarki do soku, szczoteczki do zębów i kilka innych przyjemnych gadżetów (nie, wibratorów nie mają).


Łapcie link:
https://www.producttesterprogram.philips.com/pl


Odezwę się jak wyrobię sobie zdanie na temat żelazka, wszystko opiszę! :)



Pozdrawiam, Kropa ;)


6 komentarzy:

  1. Podziwiam! Jedyną rzeczą, której nie znoszę robić w domu ( oprócz zmywania naczyń ) to właśnie prasowanie..
    Mogliby wynaleźć żelazko, które prasuje za nas...

    Obserwuję :) i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja lubie prasowac, ale nie mam czym. zelazko mi sie popsulo, a ciagle mam inne wydatki i tak chodze jak menel w pogniecionych ciuchach mowiac, ze prostują sie na mnie :D
    ja juz tyle razy probowalam sie dostać do testów i nic. ja nie wiem co wy tam piszecie (ci co się dostali) - jakas oda do żelazka, odkurzacza czy czegos innego? ehh :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz.. Ja np. opisałam mój wrak i chyba zrobiło im się mnie żal, haha

      Usuń
  3. gratulacje :) nie cierpię prasować teraz wiem do kogo podrzucę ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę się zastanowić.... Hmmm... Ymm... Przemyślałam! Stwierdzam, iż nie dam się wyciulać :D

      Usuń

Streetcom i Wawrzyniec

Dostałam się do kampani  Wawrzyńca u Streetcom! BEDZIEM ŻREĆ!