poniedziałek, 22 maja 2017

Saal-Digital





Saal Digital Polska



Koleżanko i Kolego!
Jesteś fotomaniakiem? Fotografujesz profesjonalnie lub jesteś amatorem? Prowadzisz bloga albo fanpage poświęcony fotografowaniu? Mam coś dla Ciebie! 








Od dłuższego czasu mam na oku firmę Saal Digital Polska (klik). Wielu znajomych i nieznajomych skorzystało z Ich usług i są bardzo zadowoleni. Zarówno z jakości produktów jak i z krótkiego czasu realizacji zamówienia. Saal o
fertę ma szeroką i każdy z pewnością znajdzie coś dla siebie. Zachęcam do odwiedzenia strony i zapoznania się z produktami takimi jak: fotoksiążka , fotozeszyt , fotoobraz czy plakat albo kalendarz

Na firmowym Facebooku Saal Digital można śledzić aktualne promocje i co fajniejsze można skorzystać z zaproszenia do przetestowania ich produktów. Wystarczy wyszukać post z linkiem albo wejść bezpośrednio w czytelną stronę Firmy i wyrazić chęć do udziału w testach.
Gorąco zapraszam!


Pozdrawiam, Kropa ;)

4 komentarze:

  1. ja testowalam fotozeszyt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś Paulino zadowolona? Mi się nie udaje ;)

      Usuń
    2. Ja również miałam od nich książkę polecam! Ja akurat wylicytowałam bon na książkę na licytacji;-) Obserwuje;-) zapraszam do siebie dopiero zaczynam

      Usuń
    3. Zazdroszczę! Ja mnie Saal ma wyłożone ale może ktos inny skorzysta ;)

      Usuń

Streetcom i Wawrzyniec

Dostałam się do kampani  Wawrzyńca u Streetcom! BEDZIEM ŻREĆ!