piątek, 21 kwietnia 2017

NOPALINIA MAX od TEA REBELS




Nopalinia Max to suplement diety od Tea Rebels.











 

Najpierw po krótce postaram się opowiedzieć o zasadach odchudzania, sposób użycia i o cenie a na końcu o odczuciach jakie towarzyszyły mi podczas stosowania kuracji i efektach...

1. Cenę oraz ofertę można znaleźć na czytelnej stronie Nopalinii - http://www.nopalinia.pl/

2. Zasady odchudzania:
-  NOPALINIA MAX ma za zadanie wspomagać trwałe odchudzanie. Dlatego też nie polecamy drastycznych diet niskoenergetycznych czy diet polegających na wyeliminowaniu istotnych dla organizmu składników z dziennej dawki żywieniowej.
- Dieta, którą zastosujesz zależy od Twojej aktywności fizycznej. W zależności od trybu życia zalecamy dietę 1000 kalorii dla osób nieaktywnych fizycznie, 1200 dla średnio aktywnych lub też zrównoważoną dietę 1500 dla osób prowadzących aktywny tryb życia.
- Zażywaj Nopalinię Max dwa razy dziennie – optymalnie 15 minut przed śniadaniem i kolacją.
- Jedz pięć niewielkich posiłków dziennie z zachowaniem trzygodzinnych odstępów.
- Pij minimum osiem szklanek wody dziennie.
- Waż się codziennie, notuj wyniki.
- W miarę możliwości ruszaj się – zalecamy 45 minutowe ćwiczenia o średniej intensywności. W przypadku osób bardziej otyłych ćwiczenia może zastąpić energiczny spacer.
- Każdemu zdarzają się chwile słabości – w przypadku naruszenia diety nie przerywaj jej!
- Dietę utrzymuj aż do uzyskania pożądanej masy ciała.
- Pamiętaj – utrata masy ciała to dopiero połowa sukcesu.
- Po zakończeniu diety: staraj się zachować dobre nawyki żywieniowe, kaloryczność posiłków zwiększaj stopniowo, po zakończeniu diety zażywaj Nopalinię Max dwa razy dziennie w dawce profilaktycznej.





3. Sposób używania naturalnego suplementu:

Jedna łyżka stołowa na szklankę (250ml) wody, soku lub mleka.
Rozrobiony proszek dokładnie wymieszać i  odstawić na 5-30minut po to by napęczniał a gdy to się stanie to wypijamy. Mieszankę pijemy dwa razy dziennie.

Trzeba pamiętać, że podczas stosowania Nopalinii trzeba wypijać CONAJMNIEJ 8 szklanek wody! Organizm potrzebuje dużego nawodnienia!

4. Teraz przejdę do tego co mnie samą baaaaardzo interesowało!

Smak?
Kurcze ten smak... Nietypowy taki, żeby nie napisać niesmaczny ;) Ziołowy może odrobinkę mdły. Przez pierwsze dwa dni zatykałam nosa i wypijałam duszkiem ;) Trzeciego dnia wymieszałam zioła w mleku i zasmakowało mi bardziej (a może kubki smakowe przyzwyczaiły się do smaku Nopalinii Max). "Koktajlik", jak to mówila córka zapychał mi żołądek i sycił na kilka godzin. Dla mnie to plus bo żarłok ze mnie niemożliwy. Podjadałabym 24/7 ;) Tak więc dla mnie plusem było to nasycenie ;)

Odczucia?
Po tygodniu zauważyłam poprawę pracy jelit ;) Spektakularnego zrzucenia wagi czy piękniejszej rzeźby nie zauważyłam ale nie stosuję JESZCZE kuracji na tyle długo, żebym mogła oczekiwać takich efektów. Z pewnością będę kurować się dalej, żeby móc sprawdzić czy Nopalinia jest słowna ;)


Pozdrawiam, Kropa ;)
 
 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Streetcom i Wawrzyniec

Dostałam się do kampani  Wawrzyńca u Streetcom! BEDZIEM ŻREĆ!